de eerste dagen ! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Chantal - WaarBenJij.nu de eerste dagen ! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Chantal - WaarBenJij.nu

de eerste dagen !

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chantal

04 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal !
even snel een berichtje vanuit paramaribo :) de vlucht is allemaal goed verlopen. na een half uurtje vertraging stegen we op. Aan boord kregen we heerlijk eten, 2 keer warm, ijs, vruchtjes en drinken wat we wilden. 9 uur later (nadat Jolien had overgegeven) kwamen we aan op Zandarij. Een klap in je gezicht dus: 33 graden! maar wel heeeeerlijk :D mijn koffer kwam heel laat op de band, omdat we vroeg waren ingecheckt. rafael kwam ons ophalen en na een uurtje rijden waren we in paramaribo. Met het verkeer hadden we gelijk kennis gemaakt: hectisch, druk en onoverzichtelijk. fietsen word dus een ramp!

we gaan morgen naar onze stageplaats voor het eerst, dus daar kan ik nog niet veel over zeggen. Wel kan ik zeggen dat het hier heerlijk is. Perfecte locatie van ons studentenhuis, maar wel een beetje oud en vervallen met ietwat vreemde huisdieren (gekko's). gelukkig wel schoon. we zitten dicht bij alles en met de andere studenten is het heel gezellig. toen wij aankwamen hadden we gelijk die avond een bbq voor alle nederlandse studenten. Wij taaiden natuurlijk af om half 11 omdat we al 24 uur op waren!

Goed dit was even een snel berichtje. ik heb een paar foto's op deze site gezet! dus ga even naar foto's om te kijken.

Heel veel groetjes en liefs !

• 04 Februari 2008 - 18:59

Marjolein:

Hey meid!
    Gelukkig is alles goed gegaan en zijn jullie heelhuids aangekomen:)!!
    Leuk verhaaltje en foto's ook!
    Die gekko's zijn nog niks, wacht maar tot de kakkerlakken om de hoek komen kijken, ik kan het weten ieeh...
    Heel veel succes en vooral ook veel plezier! Ik kijk al uit naar je volgende verhaal;)!
    Liefs Marjolein

• 05 Februari 2008 - 07:25

BIG SIS:

Hai little is.
    Fijn om te lezen dat het allemaal goed is gegaan. maar wel een vette zure foto van mij. hier alles oke, geen last van beestjes maar wel van de regen. dus STUUR ZON. dikke hug van Zus.

• 05 Februari 2008 - 08:13

Rene:

Heet Chanty,

Veel plezier in Suri, het zal wel goed komen denk ik.

Hou ons maar op de hoogte hier in het Zeeuwse....

XXX

• 05 Februari 2008 - 11:24

Elise:

dan ook maar een berichtje van je beste vriendinnetje! heeel leuk je site. ik ga lekker elke week kijken wat jij aan het doen bent.
    we houden contact baby !
    hou veel van jou. dikke kus, xx

• 05 Februari 2008 - 16:31

Ma En Pa:

fijn dat jullie er zijn en we zijn jaloers op dat lekker weer hier regen en wind.leuke fotos .is het huisdier altijd in huis hoe was de carnaval zeker leuk met big mammas. leuk zeg de eerste avond al bbq. zijn jullie grlijk ingeburgerd.
    liefs pa en ma

• 06 Februari 2008 - 13:04

Ier:

whaaaaaaaaaa gewoon een gekko in huis:D zeer grappig;)hou ons op de hoogte (K) lofjoe

• 07 Februari 2008 - 13:14

Sara:

wajooo
    kdacht, ik kijk ff op je waarbenjij.nu!
    geweldig! leuke foto's! neem je een gekko mee:P mwuhahahaa
    euh... chillendewijz; carnaval bij jou in de straat, zal wel veel en veeel leuker zijn dan hiero!
    nou je mag wel lachen op de foto :P
    mwuhahaha grapje sgat! ziet er goed uit!
    doe voorzichtig en kw8 alweer op je nieuwe verhaal! (K) dikke kuszz

• 07 Februari 2008 - 17:20

Broer:

Hey Zussie,

Helaas kon ik je niet uitzwaaien, maar goed om te lezen dat alles goed is gegaan de eerste dagen. Ik kom je natuurlijk wel inzwaaien als je weer terug komt.. :P

Dikke knuf en kus..
    Erik

• 10 Februari 2008 - 22:00

Marijke:

he chan
    Het doet met goed dat het goed met je gaat, en nu kan ik je lekker goed volgen via die leuke site, ziet er erg leuk uit. Smeer je je wel goed in met die sterke zon daar en kom niet te zwart terug he anders moet je je paspoort weer vernieuwen hahaha. Nou meis wij wensen je heel veel plezier en doe voorzichtig en heel veel plezier met je stage dikke kusjes van ons viertjes natuurlijk. wij schrijven nog wel.xxxxxxxxxxxxxxjes