bijna weg! - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Chantal - WaarBenJij.nu bijna weg! - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Chantal - WaarBenJij.nu

bijna weg!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chantal

29 Januari 2008 | Nederland, Vlissingen

Hallo allemaal !

Dit is even een test of het allemaal werkt, en natuurlijk het laatste berichtje van mij in Nederland! Want het is namelijk nog maar 3 dagen voordat ik vertrek naar het warme Suriname!

Op vrijdag 1 februari zullen Jolien en ik om 10 uur s'ochtends opstijgen om 9 uur later aan te komen op Zandarij.
En dan: onze winterjas, lange broek en handschoenen uit, zonnebrandcreme opsmeren en genieten maar !

Uiteraard moet er ook gewerkt worden! In een kindertehuis zullen wij 3 maandjes onze handen uit de mouwen steken. Ik hoop dat het allemaal goed verloopt :)

in ieder geval ga ik iedereen heel heel heel erg missen, vooral me vriendinnetjes en me lieve familie :( maarja, niet getreurd. over 3 maanden ben ik weer in town om het onveilig met jullie te maken !
Dikke kuss

  • 29 Januari 2008 - 12:16

    Leinko:

    Hee, chantal ik wist helemaal niet dat je wegging. Ik zie je te weinig:p Maar veel plezier daar, ik ga je volgen

  • 29 Januari 2008 - 12:17

    Dewi:

    ah dit heb ik ook gedaan met stage
    beter dan allemaal mailtjes blijven sturen haha
    naja nogmaals succes want ik zie je nu niet meer natuurlijk!
    we zullen aan je denken als we ons hier misdragen

    veel plezier en succes

    xx Dewi

  • 29 Januari 2008 - 12:23

    Crum:

    Ga de verhalen wel volgen or;) xx

  • 29 Januari 2008 - 12:24

    Sara:

    beloof me dat je als een negerin terugkomt zo zwart! mwuahuhuhaa
    en weet wat je heb gezehegd::
    kga roti voor je maken want dan benk een prof!! ;) ahahahaha
    komtgoed meisje, veel plezier! geniet ervan en leerse daaro!
    ik mis je nu al! en als je bexx bent gaan we ff lekker partyën!!!!!!
    (K)(K) negerzoeennnn!

  • 29 Januari 2008 - 12:58

    Iris:

    meidd heel veel plezier, geniet ervan!! Ik zal regelmatig je site in de gaten houden om te kijken hoe het met je is. Ik denk aan je hoor, doe maar voorzichtig!!! Liefs xxx

  • 29 Januari 2008 - 14:02

    Jessica:

    eej chann,

    ik hoorde van ilse dat je weggaat! lekker man gewoon 3 maanden naar suriname!....ben echt super jaloers op je;)

    ej meid echt heel heel veel plezier daar! en geniet ervan!
    ik ga je zeker volgen!:)

    daaag (K) kusje

  • 29 Januari 2008 - 14:04

    Roos:

    Geniet ervan! Het wordt vast een mooie ervaring! Ik houd je verhalen in de gate!
    Liefs, Roos

  • 29 Januari 2008 - 15:24

    Stefan:

    Heej Chantal, wist helemaal niet dat je wegging! Maar heb je ook al een tijdje niet meer gesproken... Wel gaaf hoor, gelijk naar de jungle in Suriname. Ik ga je site nog wel in de gaten houden. Goede reis en veel plezier! xx

  • 29 Januari 2008 - 15:37

    Bianca:

    heel veel plezier:D en werkse natuurlijk;)
    niet vergeten te zonnen enzo hoor;)
    tot over een paar maandjes!
    xxx

  • 29 Januari 2008 - 16:14

    Cynthia:

    hej chan,

    heel veel plezier en succes!! goeie reis! zal je zeker gaan volgen op deze site en af en toe is een berichtje achter laten!!

    xxx groetjes!

  • 29 Januari 2008 - 16:54

    Miranda:

    Hey ZUS ik ga je missen hoor.
    Maar over 3 maandjes gaan we vet bij kletsen. Wens je muts succes daar en ga je volgen op je site.
    Dikke knuffel van BIG SIS. XxXjes.

  • 29 Januari 2008 - 17:38

    Ier:

    heej poepiedoee

    dus je bent aan de waarbenjij.nu:P zeeer slim en leuk:D verwacht natuurlijk wel dat je ons zwaar op de hoogte gaat houden vanuit dat warme oord.. jaloezie van deze kant hoor:P schat ik zie je morgen (voor t laatst :'() en dan pas weer over fucking 3 maanden.. ff serieus.. we gaan feesten tot we erbij neervallen ( met als voorkeur in de kanaalstraat voor de deur van wave (A)) schat. ik zeg: Toeiiii lofjoe (K)

  • 29 Januari 2008 - 17:44

    Dmlz:

    Heey Meis
    heel veel plezier, en geniet ervan!! Ik zal regelmatig je site ff te checken om te kijken wat je allemaal aan het sjouwen bent :) ben wel jaloers hoor..jij in het warme land en wij hier maar kou hebben.:( zorg maar dat je helemaal bruun terug komt.;)
    Goeie reis en doe voorzichtig!!!
    Dikke Kus en veel Liefs Dmlz

  • 29 Januari 2008 - 19:27

    Leonn:

    Heey chann

    Kzal je wilde verhalen zeker volgen;) haha veel plezier nog met je overlevingspakket haha:P

    (K)

  • 29 Januari 2008 - 20:20

    Oriana:

    Lieve Zondagse Vriendinnie!
    Heel veel plezier!!
    ik denk aan je!
    en ik ga eens informeren of ik een bloemetje kan sturen naar suriname ;)
    Ik zal je avonturen wel lezen!
    dikke kus (L)

  • 29 Januari 2008 - 21:11

    Doro:

    Heeyy chickie! Ik ben wel blij dat ik je a.s. donderdag nog even kan zien hoor! Ik ga je echt missen!

    Ik ga je up to date houden over de meiden, dat komt goed!

    Over 3 maanden mag je ons weer verblijden met je gezelschap, tot die tijd.. geniet er van :D !
    Ik ga je berichtjes lezen!

    kus!

  • 30 Januari 2008 - 12:32

    Ma:

    nog even en dan ga je weg

  • 31 Januari 2008 - 10:50

    Laura:

    Morgen vertrekken, je zal wel op van de spanningen zijn. Ik weet zeker dat jij en jolien veel zullen leren/meemaken/lachen en iets moois achter zullen laten. Ik zal aan jullie denken als ik op de HZ rondstrompel. Heeeel veel plezier en succes. Ik zie jullie het volgende semester! Liefs


  • 31 Januari 2008 - 12:13

    Emmie:

    hele goede reis maak er het beste van en kom over drie maandjes weer gezond en gebruind terug.
    dikke knuffel cor en emmie

  • 01 Februari 2008 - 16:23

    Charlette:

    How are you girl??? Miss you really, really bad. love you.

  • 01 Februari 2008 - 18:25

    Sammmi:

    chantieeee, ik ga je missen hoor
    had t vandaag al in de werkplaatss,
    en morgen :( staan we maar met ze tweeen
    keihard 6 rijtjes maken? tot 3 uur.
    wat moeten we nou zonder jouuuuu!
    naja, in ieder geval hééel veel plezier
    en ik volg je avonturen zeker :D
    groetjeeees, & kus je zwerrie uit de WP

    p.s: hoop dat je overlevingspakket een
    beetje goed van pas komt :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vlissingen

Suriname

Recente Reisverslagen:

26 April 2008

het ' Chan 4 dagen in de jungle' verhaal!

08 April 2008

brownsberg

23 Maart 2008

Subh Holy !

11 Maart 2008

Vassi Galibi en wildplassen

25 Februari 2008

Babun hol met de bakrabus
Chantal

Actief sinds 29 Jan. 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 24109

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2009 - 30 Januari 2010

Aruba, one happy island

01 Februari 2008 - 01 Mei 2008

Suriname

Landen bezocht: