Working ! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Chantal - WaarBenJij.nu Working ! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Chantal - WaarBenJij.nu

Working !

Door: Chantal van Rijswijk

Blijf op de hoogte en volg Chantal

21 Oktober 2009 | Aruba, Oranjestad

Bon dia!

Zaterdag hebben we onze eerste werkdag gehad @ our new job! Er was een amerikaans stel dat ging trouwen op het strand. Hiervoor moesten we eerst de stoelen versieren met een zijden hoes en satijnen strik, het altaartje werd opgebouwd en de champagneglazen en flesjes water werden neergezet. Wat zou een dag van Sharlinda en Chantal op Aruba zijn zonder dat er weer wat mis ging? De limo was te laat waardoor de bruidegom met de TAXI naar het strand moest komen, de bus met gasten had een verkeerde locatie opgekregen en stond ergens voor een restaurant en de band was te ook te laat. Eindstand: een hele chaggo bazin die stond te schreeuwen aan de telefoon. En als klap op de vuurpijl vlogen alle wedding schema's die wij moesten uitdelen 1 minuut voordat de gasten op het strand waren door de heerlijke noordoostpassaat wind over het hele strand *&^(*^#$ snel rapen en met een glimlach uitdelen, niks aan de hand! De bruid was heel mooi (en heel emotioneel, ze bleef maar huilen) en alles is verder goed verlopen. We hebben champagne uitgedeeld aan de gasten en zijn nog even naar het Hiat hotel gegaan om daar wat klaar te zetten, uiteindelijk zaten we om half 8 s'avonds met een pizza op de bank :D
Daarnaast zijn we deze week de strikken voor over de stoelen en tafelkleden aan het strijken voor hetzelfde bedrijf, zo verdienen we nog een beetje bij als er geen weddings zijn (H)

Van onze eerst verdiende centjes gingen we zondagavond een drankje doen bij een barretje bij de hotels, ik bestelde een mojito daar had ik echt zin in! Nouu de barman had de mintblaadjes die erin zitten een beetje te fijn gecrushed zodat ik bij elke slok een halve boom in m'n mond had.. jammer! Toen we naar huis reden kwam ik op het meesterlijke idee (al zeg ik het zelf ;)) om met behulp van de auto de te hoog hangende mango's te plukken waar we al een week op aan het azen zijn in onze tuin. En je moet hier snel zijn anders hebben de buren ze voor je neus weggehaald! Maargoed, wij de auto precies onder de boom geparkeerd en ik zei tegen Shar dat ze op de stoel moest gaan staan om ze zo te plukken! hahaha dat ging natuurlijk van geen meter en shar lag half op de auto in de split met 1 been op de openstaande deur en ik lag half onder de auto van het lachen. Maaaaar we hebben nu wel 4 mango's! :D

Vandaag gaan we weer lekker van de zon genieten, sorry mensen ;)
Veel liefs!

• 21 Oktober 2009 - 18:21

Peter:

Bon dia, als je nou een volgend verslag maakt zorg dat er geen rare gekkigheid of fratsen zijn geweest, dus als je 1 ochtend nog niets hebt meegemaakt: snel schrijven. Je mag ook wel foto's maken van al die maffe avonturen hoor.

BTW ik dacht dat Natural bridge ingestort was ooit?????

• 21 Oktober 2009 - 19:42

M+J En De Kids:

Nou dat klinkt goed, jullie eerste werkdag! Jah genieten jullie maar lekker van de zon daar, wij doen onze sjaals wel aan hier! Hoe waren de mango's, die waren zeker wel extra lekker.......

Groetjes van ons.

• 22 Oktober 2009 - 18:40

Karin En Cheu:

Hoi Chantal,

leuk om zo al je belevenissen te lezen.

jullie genieten er lekker van.. , ik heb ook heel veel zin in de warme zon van curacao, maar ja dat duurt nog even.

veel plezier nog en succes met jullie job.
    groetjes Karin