Nieuw telefoonnummer - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Chantal - WaarBenJij.nu Nieuw telefoonnummer - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Chantal - WaarBenJij.nu

Nieuw telefoonnummer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chantal

15 Oktober 2009 | Aruba, Oranjestad

Het is weer tijd voor een stukje Aruba en ondertussen ben ik hier al heel wat gewend. Ik rij nu ook al zonder gordel en scheur overal tussendoor op zachte banden over zandwegen. Dacht ik dat ik het rustig had in vergelijking met Suriname met mannen die je nafluiten, had ik het goed mis. Voor je kijken en doorlopen denk ik als ik Shar een afkeurende PFFF hoor roepen. Over Shar gesproken: heeft haar hele haar eraf gehaald :| super kort kopje, staat heel erg leuk! Kan haar nek lekker zwart worden onder de brandende zon. Ik hoorde dat het in Nederland aardig koud aan het worden is, dat betekend dat ik een goeie klap in m'n gezicht ga krijgen (figuurlijk natuurlijk ;)) als ik terug kom in januari.. het is hier gemiddeld zo'n 30 graden en zoek dan ook verkoeling onder de airco die in ons huisje de hele dag aanstaat.

Zaterdag zijn we voor het eerst naar een soort antiliaans salsa feest geweest waar de band van de neef van Shar moest optreden, superleuk! :D Wel een drankje, geen dansje gewaagd want over de dansvloer liep EEN KAKKERLAK!! Ik dacht dat ik minimaal een hartaanval kreeg toen ik het beestje zag kruipen langs m'n voet en binnen een halve seconde stond ik dan ook aan de andere kant van de discotheek. Iemand trapte hem ff dood, haalde z'n schouders op en het feest ging verder (is blijkbaar heel normaal hier dat de kakkerlakken door de club lopen) en ik word de komende tijd nog wel even gepest :P maargoed, daar wen je aan als macamba op de antillen!

Vandaag zijn we even wat boodschapjes wezen halen en deze week zijn we rond gaan vragen voor een baantje in de horeca. De gemiddelde werkweek is hier 6 dagen dus dat is niet echt iets voor ons. We vragen rustig verder rond, alles gaat hier op een wat trager tempo dan het hectische NL (heerlijk!) Voor zaterdag zijn we gevraagd door een bedrijf dat bruiden verzorgd voor amerikanen, we moeten daar champagne uitdelen aan de gasten die genieten van een bruiloft op een wit strand kijkend naar de ondergaande zon...

Als laatste nog mijn nieuwe telefoonnummer: 00297 7410591

Liefs, Chantal

  • 16 Oktober 2009 - 11:11

    Silvano:

    Heey lieve tante en natuurlik lieve shar
    nou ik hoor zo dat het daar lekker is hier is het super koud nog niet onder de 0graden gewwest maaar komt er nog aan
    voor de rest alles goed met mij nog veel plezier daar Chan&Shar

    doei (K)

  • 16 Oktober 2009 - 14:51

    Emmie:

    hallo chantal
    wat hebben jullie al veel beleefd daar,het akefietje met die pas hebben we hartelijk om gelachen echt iets wat bij jullie past even vlug en ja dan kan zoiets gebeuren.hier is erg veel wind vandaag maar wel met een waterig zonnetje,verder gaat alles prima hier .
    dikke knuffel van ons,straks eten en dan naar je pa en ma op verjaardag o ja nog gefeliciteerd he meet die oude

    cor en emmie

  • 16 Oktober 2009 - 15:05

    Zuzz:

    Hai zussie,
    Happy birthday met je ons paatje, vanaaf neem ik jou gebakje wel.
    Op een feest gaan zonder te dansen kan echt niet he'. (misschien tijd voor een salsa les.) kakkerlakken bah, fluitende mannen nog een X BAh. btw 5 KILO BOEKEN zijn onderweg. Greetzzz en dikke brassa Zuzz.

  • 16 Oktober 2009 - 15:33

    Peter:

    Kakkerlakken zijn een stuk kleiner dan jij, dus nadoen die Arubanen. Die beesten springen toch echt niet omhoog. Je hebt nog ruim 3 maanden om over je vrees heen te komen, dus actie en dansen maar. Koud hier?? Met Miranda onder 1 dekbed pffff. Nog veel plezier en 6 dagen werken op Arutempo is toch wel te doen?

  • 19 Oktober 2009 - 08:03

    M+J+kids:

    He hallo,

    Leuk om je even te zien via Skype. Hier gaat alles goed. Hoe is de bruiloft geweest? Klinkt in ieder geval relaxter dan 6 dagen in de week werken. Jullie vinden vast wel wat.

    Lieve groetjes van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Chantal

Actief sinds 29 Jan. 2008
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 24113

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2009 - 30 Januari 2010

Aruba, one happy island

01 Februari 2008 - 01 Mei 2008

Suriname

Landen bezocht: