Dagje baywatch on the beach! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Chantal - WaarBenJij.nu Dagje baywatch on the beach! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Chantal - WaarBenJij.nu

Dagje baywatch on the beach!

Door: Chantal van Rijswijk

Blijf op de hoogte en volg Chantal

04 December 2009 | Aruba, Oranjestad

Afgelopen woensdag heb ik Ferry opgehaald op het Beatrix vliegveld hier op Aruba, superleuk natuurlijk :D Eindelijk weer 10 daagjes samen met m'n lieve mannetje! Hij moest wel even wachten totdat ik hem op kon pikken bij de 'arrivals' van Bea, want ik had m'n auto niet netjes geparkeerd en moest rennen om hem te redden van de sleepwagen.. Even een rondje gereden en weer op dezelfde plaats geparkeerd (H) instappen en wegwezen! Ferry was helemaal kapot van de reis, had niet kunnen slapen en zag er verschrikkelijk moe uit.. de arme schat :( Thuis aangekomen was ik natuurlijk hogerig naar alle spullen die hij voor mij had meegenomen en de zak drop werd gelijk aangebroken! Dorothea had een superleuke brief meegegeven met een cd waar alle nummers op stonden van de chickies deze zomer, wij moesten raden welke nummers het waren en dat was natuurlijk dolle pret!! :D Nogmaals bedankt lieverd!

Gister gingen we naar het strand. Heerlijk genieten van het feit dat we klaar zijn met werken (het eindresultaat is heel mooi! nu wachten op een dikke envelop) en natuurlijk van zon, zee en strand. Omdat er 2 mensen (ik noem geen namen ;)) zwaar in de fik stonden besloten we om een verfrissende duik te nemen in de blauwe zee *zucht wat een leven* en Shar haalde even wat oude baywatch herinneringen op van de 3 afleveringen die ze had gezien.. Met rood plankje onder onze arm rende we in onze mooi uitgesneden bikini en ons slanke lichaam in slowmotion het water in om drenkelingen te redden (nee mensen, dit deden we natuurlijk niet echt.. maar figuurlijk!!) Shar besloot opeens dat ik de drenkeling was die ze wel even ging redden.. dat had ze beter niet kunnen doen,, daar ging ik: kopje onder! en kwam als een verzopen kat weer boven drijven snakkend naar adem en druk om me heen kijkend of niemand dit had gezien! hahaha Shar vond het heel grappig en sprong (nog steeds in baywatch gedaante) boven het water uit. JAMMER want haar bovenstukje bleef wel beneden.. Jullie kunnen wel begrijpen dat ik (verzopen kat), Shar (zonder bovenstukje) en Ferry (die het allemaal ziet gebeuren) 3.5 uur in de scheur hebben gelegen om dit hele gebeuren.. oh oh, wat beleven wij hier toch allemaal :D

Gisteravond kwam Sharlinda terug van het oppassen met een heerlijke bak van Ruiz, onze truc maat aan het einde van de straat! Omdat we onze pannen nogal vet vinden spoelen we het altijd eerst door de wc voordat we ze afwassen en jahoor het toilet spoelde niet meer door! Chan a.k.a. technische school (uhum) dacht dit wel even te maken. BRAK DE HENDEL AF! Alle gvd's later hebben we een constructie gemaakt van wasknijpers en haarelastieken om de hendel toch nog door te kunnen spoelen en vandaag heeft de man des huizes (jaja) het gelukkig weer allemaal gemaakt met een nieuwe hendel (10 gulden) en een geleende tang van de huisbaas (om zogenaamd een bouwpakket in elkaar te zetten, kon natuurlijk niet zeggen dat ik de wc pot gesloopt had!). Goed, dacht ik van al mijn ellende verlost te zijn en op de bank neer te kunnen ploffen ben ik opeens de autosleutels kwijt! En ja hoor, wat blijkt nu.. die zitten nog IN de auto! (Pa, komt dit jou niet bekend voor toevallig?) Er is geen reserve sleutel en op dit moment zit ik te wachten op de road service die de deur komt open maken.. drama's op Aruba jongens! Maar volgens Freek moet ik alles van de positieve kant bekijken en komt het allemaal weer goed ;)

Wat natuurlijk ook niet kan uitblijven is dat het heel leuk is dat Ferry hier is! Vandaag hebben we de hooiberg beklommen (ik zou toch zweren dat in het vorige stukje stond dat ik het nooit meer zou doen) en ik had het weer zwaar.. meneer sporty had inderdaad nergens last van zus! Je had gelijk ;) Vanavond gaan we naar een groot strandfeest waar Sharlinda aan het werk is achter de bar, dus dat wordt vast ook leuk :D Morgen weer een nieuwe dag vol avonturen. Mis jullie allemaal nog steeds maar we zijn al over de helft! Nog 2 maandjes en dan maken we FC stadje weer onveilig :D

Liefs, Chan.

  • 05 December 2009 - 10:40

    Marianne, John+kids:

    Wat een avonturen weer! als ik de stukjes zo van je lees lijkt het altijd net of ik er zelf midden in zit.
    Hier gaat alles goed met ons en de kids. Onze kleine Mo kan nee schudden en gaat kruipen. Mari heeft haar studiepunten voor de eerste periode gehaald en met Mer en Ken gaat het ook allemaal lekker. Je ouders hebben nog leuke kleertjes voor Mo gebracht, echt lief en mevrouw heeft nu 6 tanden!
    Geniet lekker met Ferry van jullie tijd samen en ja de helft zit er al weer op!

    Lieve groetjes en tot snel!

  • 06 December 2009 - 21:29

    Zuss:

    Weer heerlijk gelachen om je verhalen. Nu lekker genieten met vriendje lief. Fijn hoor 2 keer die trappen op te moeten, lekker sjokkend achter mister sporty F. aan. Wel weer goed voor de conditie. Wij zijn hier wel zwaar jaloers op de zon die jullie wel hebben en bij ons ver te zoeken is. Alleen maar regen en donkere dagen.
    Groetjes uit nat Sou.

  • 09 December 2009 - 21:11

    Marijke:

    Hee chan en shar
    Ik heb je verslagen gelezen en zijn inderdaad heel erg leuk en ook erg om te lachen. Echt weer iets voor jou dat je auto zo lekker neerzet en dat hij bijna word weggesleept. hahahaha
    En een dagje baywach spelen is ook wel weer een keertje wat anders, maar de bovenstukjes in de film heb ik nooit gezien dat ze op de bodem van de zee liggen, maar die hadden toch mooie strakke badpakken????
    En leuk dat Ferry er is ( ik weet niet tot hoelang) maar wij wensen je nog een fijne en gezellige tijd met hem en geniet ervan he????
    Nou meis ik ga stoppen en wacht weer op de volgende verslagen, ik vind dat je zo leuk kan schrijven.

    Groetjes van ons allemaal Erik, Marijke, Jeffrey en Cindel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Chantal

Actief sinds 29 Jan. 2008
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 24092

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2009 - 30 Januari 2010

Aruba, one happy island

01 Februari 2008 - 01 Mei 2008

Suriname

Landen bezocht: