update vanuit Aruba! ... poging 2 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Chantal - WaarBenJij.nu update vanuit Aruba! ... poging 2 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Chantal - WaarBenJij.nu

update vanuit Aruba! ... poging 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chantal

07 Oktober 2009 | Aruba, Oranjestad

hallo iedereen!

Hier even een update van de afgelopen dagen in Aruba.. en nou, we hebben al weer vanalles meegemaakt!
Gister gingen we geld omwisselen in de bank waar een superlange rij stond :| we moesten 1.5 uur wachten voordat we eindelijk aan de beurt waren maar om het een beetje gezelliger te maken kwam er opeens een band binnenlopen die met versterker en al een gezellig muziekje ging spelen! hahaha Shar en ik bescheurde het terwijl we moesten schreeuwen om elkaar te verstaan (aangezien de bank 4 bij 5 was knalde de muziek het gebouw bijna uit!) maargoed, geld gewisseld: 400 euro is ongeveer 1025 gulden. Vervolgens ging Shar buiten even pinnen en daar kwam het volgende drama: haar pinpas werd ingeslikt! Iedereen erbij, stampij gemaakt en vandaag kunnen we haar pinpas weer ophalen op het hoofdkantoor want daar konden ze er niks aan doen..

Verder hebben we gister een poging gedaan om te solliciteren wat niks werd. Ze zochten een sales girl in een toeristisch winkeltje in een grote mall aan de haven, nou toen we daar binnen kwamen zei Shar al tegen mij: wordt 'm niet! En inderdaad, het werd 'm zeker niet! 1 keer in het uur komt er misschien een klantje die een te duur (lelijk) bakje koopt om schelpjes te verzamelen op het strand.. we zijn maar weg gelopen zonder uberhaupt tegen de bazin te zeggen dat we wilde solliciteren (H) Vandaag gaan we maar is verder opzoek bij de hotels naar een geschikt baantje. Trouwens pa en ma ik ben langs ons hotel gegaan waar we zullen verblijven de laatste weken van januari en dat ziet er echt supermooi uit! precies aan het witte strand met palmboompjes e.d. dus daar vermaken we ons wel! ;)

Nou tot hier had ik getypt gisterochtend totdat de stroom uitviel! Heel de nacht hebben we zonder stroom gezeten en geloof me koken en douchen zonder licht is niet relax :( ook geen airco en de koelkast/vriezer niet aangesloten.. gelukkig is alles ondertussen hersteld. De oorzaak lag bij de huisbazin die de huur niet had betaald waardoor de 4 apartementen waren afgesloten van stroom, beetje jammer! Verder is er ook een staartje gekomen aan shar haar pinpas verhaal.. Hij zat namelijk gewoon IN HAAR PORTOMONNEE!! hahaah ik ging helemaal stuk toen ze daar achter kwam (gelukkig nog thuis ipv in de bank). Blijkbaar had ze hem direct terug gekregen uit de automaat en terug gestopt zonder er bij na te denken. Shar volgens mij heb je een zonnesteek opgelopen ;)
Verder hebben we gister even door de stad gelopen en schoenen en een jurkje gekocht en zijn we vanmiddag uit eten geweest bij de beste Chinees op het eiland :D heerlijk gegeten maar wel raar om tussen de middag uit eten te gaan voor een warme hap..

Voor iedereen die mij wil stalken, mijn nummer is: 00297 6602000

Liefs uit het vandaag regenachtige Aruba!

• 07 Oktober 2009 - 20:14

Zus:

Hai Zussie,

Natuurlijk kunnen jullie niets doen zonder er wat bij te beleven.
    erg funny jullie belevenissen.
    hier ist erg nattig met al 2 dagen regen,en voor de rest is hier iedereen een beetje zwakjes en grieperig. gewoon de herfst dip.
    BTW sms is aangekomen, hoop die van mij ook.
    Greetzz van ons allemaal. Kuzz Zuss.