Op de bank in Aruba! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Chantal - WaarBenJij.nu Op de bank in Aruba! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Chantal - WaarBenJij.nu

Op de bank in Aruba!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chantal

04 Oktober 2009 | Aruba, Oranjestad

Hello everybody!

Daar zit ik dan, op mijn eigen bank in ons appartementje op Aruba :D
We zijn vrijdag om 12:30 uur lokale tijd heelhuids aangekomen op het beatrix vliegveld hier op Aruba. Helemaal gaar was ik van de reis en toen ik buiten kwam kreeg ik gelijk een klap in m'n gezicht van het warme weer. De neef van Sharlinda kwam ons ophalen en we gingen gelijk langs haar tante om gedag te zeggen tegen de familie. Iedereen was superblij om Shar weer te zien en er werd bijgepraat over van alles en nog wat..

Direct zijn we vrijdag naar ons appartement gaan kijken en het is perfect voor ons! Het huisje staat in de wijk Tanki Leendert wat een goede buurt is gelukkig. Als je het terrein op wil moet je eerst door een beveiligd hek en onze crib is voorzien van rolluiken voor elk raam. Als je binnen komt sta je gelijk in de woonkamer/keuken met links de badkamer.. Boven is er één slaapkamer die best wel groot is. Het hele appartement is voorzien van airco :D en we hebben een eigen auto. Dusss we zitten hier heel goed!

Verder hebben we nog niet echt veel gedaan, een beetje rondjes gereden (omdat we verdwaald waren:P) en wat boodschapjes gedaan voor de komende week en wat huisraad (bezem, afwasmiddel, kruiden e.d.). Vandaag is het dierendag en er is hier een grote dierenshow dus daar gaan we vanavond naartoe met de familie van Shar. We zullen zien wat dat wordt!

Ik begin nu een beetje bij te trekken van het tijdsverschil en de temperatuur, de eerste dagen had ik op de vreemdste tijdstippen honger en slaap :P We hebben trouwens ook draadloos internet hier! Dus dat word veel msnen en skypen ;)

Ons adres is:
Tanki Leendert 108
Aruba
Nederlandse Antillen

Telefoonnummer volgt nog!

Het is hier nu 9 uur s'ochtends dus ik ga heerlijk onder de (KOUDE) douche springen, we gaan zo even richting strand aangezien het hier 30 graden is!! (sorry, maak ik jullie jalours?) Pap, mam, E, Sa en Fer tnqs voor het brengen naar schiphol!

Veel liefs, Chantal.

  • 04 Oktober 2009 - 18:06

    Chantal:

    hallo,hier een berichtje van ons.wij wisten niet dat je al naar aruba was dan had ik nog even gedag komen zeggen,maar ja dat kan he, we zouden zeggen een heel fijne tijd daar op aruba en geniet er van ,dikke kus van ons van ome cor en tante emmie

  • 05 Oktober 2009 - 17:11

    Ilse:

    Lieve schat!
    Superleuk om te lezen dat jullie het zo goed voor elkaar hebben, en supersnel gedaan! Wist niet dat er al opties open stonden voor een appartement en nu zie ik dat jullie al lekker gesetteld zijn. Superchill dus! Ook heel leuk om te lezen dat Shar d'r familie na best een tijdje weer ziet en dat ze allemaal zo blij zijn om haar weer te zien. Jullie vermaken je voorlopig dus wel. Ook al op zoek naar werk of laten jullie dat nog eventjes doen?
    Schatje ik ga supersnel skype registeren dan kunnen we lekker gek doen :P Het was vrijdag trouwens echt superrustig op trainen..iedereen luisterde goed :o Gelijk het eerste momentje dat ik jullie al miste hoor! :( En je maken me zeker jaloersss ja..Leuk dat je gelijk al een adres heb..kan ik jullie lekker stalken met kaartjes etc (h)
    Schatje, heel veel plezier..geniet ervan! En ik spreek je hopelijk snel. Geef Shar een superdikke kus van me!
    X Ilse

  • 06 Oktober 2009 - 08:19

    Zus:

    Hai littl sis,
    Erg leuk om te lezen dat al al een eigen plekkie heb. Had je al op de skype, en had je huisje al een beetje gezien.
    ziet er leuk uit, alleen een beetje jammer van dat koude water.Maar daar ga je vast wel aan wennen in die 4 maanden.
    Greetzz en lekker genieten daar.
    Kuzz.

  • 06 Oktober 2009 - 19:15

    Marijke- Erik-,kids:

    Hee channie,
    Nou gelukkig is de reis goed gegaan het is wel een lange zit achter elkaar maar je heb er wel iets moois voor terug.

    Oh wat word ik jaloers van het mooie uitzicht en de lekkere temperaturen, en ik zit met een koltruitje aan.
    Nou meis zo te zien gaan jullie je wel vermaken en net als wat je zegt gewoon lekker genieten.
    Het is een mooi appartement, ziet er mooi uit alleen jammer van het koude water, maar je kan je opwarmen aan de warme zon. Maar het zal wel wennen denk ik anders zoek je een kamer op waar wel warm water is.... Nou meis het is hier nu 21.15 uur en ik ga nog even film kijken.

    Dikke kus van ons en geef je vriendin ook een kus en veel plezier, dan kom je uitgerust thuis.....
    XXX van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Chantal

Actief sinds 29 Jan. 2008
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 24114

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2009 - 30 Januari 2010

Aruba, one happy island

01 Februari 2008 - 01 Mei 2008

Suriname

Landen bezocht: