Nog 3 dagen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chantal

29 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Bijna is het dan zover! Donderdag vertrekken Sharlinda en ik voor 4 maanden naar het warme Aruba! Wat we daar gaan doen? Heerlijk genieten van het land, het mooie weer, de vrijheid en het ongedwongen leven!

Via deze weg wil ik nogmaals iedereen bedanken voor alle lieve support die ik heb ontvangen en het geweldige afscheidsfeestje afgelopen zaterdag!

Lieve familie, vrienden en vriendinnen ik ga jullie allemaal missen maar over een paar maandjes ben ik weer terug en heb ik hopelijk de tijd van mijn leven gehad :D

Via www.chantalvrijswijk.waarbenjij.nu hou ik jullie op de hoogte van alle dingen die ik op Aruba beleef!

Love you, Chantal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Chantal

Actief sinds 29 Jan. 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 24111

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2009 - 30 Januari 2010

Aruba, one happy island

01 Februari 2008 - 01 Mei 2008

Suriname

Landen bezocht: