blikschade, kerstbomen en verhuizen - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Chantal - WaarBenJij.nu blikschade, kerstbomen en verhuizen - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Chantal - WaarBenJij.nu

blikschade, kerstbomen en verhuizen

Door: Chantal van Rijswijk

Blijf op de hoogte en volg Chantal

31 Oktober 2009 | Aruba, Oranjestad

Vandaag is het halloween en dat wordt hier groots gevierd. Gister zijn we naar een openlucht feestje geweest waar iedereen verkleed stond te dansen en mee deed aan de contest voor de best verkleede man of vrouw (je kon een trip naar Curacao winnen!) super gezellig! Vanavond is het te doen bij de hotels, koop een kaartje voor 100 (!) gulden en je hebt de hele avond pret in alle discotheken en bars. Aangezien ik niet van de verkleedpartijtjes ben en weiger om 100 gulden te betalen hebben Shar en ik het plan getrokken om naar THIS IS IT te gaan van MJ :D kunnen we niet missen natuurlijk! Vanochtend moesten we eerst helpen met de voorbereidingen voor een wedding vanavond en helaas ben ik verbrand op mijn borst en schouders :( Even pijnlijk scrubben onder de douche en zit heel de dag al te weken in aftersun, hopelijk is het vnvnd over! De bruiloft is eigenlijk een tussendoortje van het werk waar we eigenlijk mee bezig zijn: KERST! Je gelooft het bijna niet, maar ik zit overdag in de zon kunstbomen uit te vouwen en s'avonds kom ik onder de glitters thuis door het uitzoeken en op kleur sorteren van kerstballen, kerstmannen, decoratiematerialen, rendieren en noem maar op. Dit loopt tot 2 december en daar zijn we dus elke dag (soms tot in de nachtelijke uurtjes) mee bezig. Daarnaast hebben we gister heel de avond bij een nederlands vrouwtje gezeten die oppas zoekt voor haar 7 jarige dochtertje, dus dat gaan we er ook bij doen 1 of 2 keer in de week :D druk druk druk..

Verder hadden sommige van jullie het misschien al gehoord, maar ik heb tegen een auto aangereden.. (niet lachen!) Bij ons in de tuin is er namelijk geen licht en Channie dacht even achteruit de tuin uit te steken.. helaas stond de auto van vrienden van onze buren daar nog, hmm niet gezien! BAF. In paniek. Gelukkig is er niet veel aan de hand en is onze auto alweer gemaakt voor 150 gulden (achterbumper was verbogen) en de andere auto wordt ook via via gemaakt (deuk boven voorband) en er komt geen verzekeringswerk aan te pas. Toen de politie weg was en ik binnen op de bank van de schrik zat te bekomen kwamen de tranen.. Dat hebben we snel goed gemaakt meet een reep witte chocola met stukjes oreo koek erin, overrr :D

Als laatste nog: we hebben deze week een aanbod gekregen om te verhuizen naar een villa in de stad. 4 slaapkamers, 3 badkamers, zwembad alles inclusief en dat GRATIS! Uiteraard ook weer via via. We zijn gaan kijken en waren verliefd op het grote huis, maar er zat een addertje onder het gras. De dochter van de verhuurder zou dan bij ons in huis trekken zodat wij een oogje in het zeil konden houden. Uhm, nee. Door twijfel hier en daar hebben we het zelf afgeblazen en blijven we lekker in Tanki Leendert :D

Liefs!

P.S. heb het postpakket binnen! Dankjewel lieve zus en moeders ;)

• 01 November 2009 - 08:41

Peter:

He Chan (en Shar), lijkt me wel maf om met verbrande schouders tussen de prikkende (kunst)kerstbomen te zitten. Zijn ze trouwens mooi, want Miran zoekt nog een hele mooie kunstkerstboom (2m) of 2 kleintjes.
    Hebben ze in Aruba geen winkels met nightview brillen (ideetje) ha, ha.
    150 gulden voor een bumper, dan zat er zeker een gouden randje in....
    Hoest met Sinterklaas daar trouwens of is dat te warm met die mijter?. Jammer van die bunga.
    Veel fun, xxx

• 01 November 2009 - 12:09

Paenma:

hoi meiden leuk dat je het zo druk hebben met de kerstbomen zijn die voor buiten of binnen pas je een beetje op met de zon en smeer je goed in.mi.an.en pa zijn weer naar goes geweest en is weer heel wat rommel verkocht.het was wel haasten voor pa want om 7 uur vertrokken we naar de kring in roosendaal om naar drie ex lama's die daar optraden.het was heel leuk we hebben veel gelachen.
    voor de rest gaat alles goed.
    veel liefs van ons

XXX

• 01 November 2009 - 12:53

BIG SISSIE:

Hai zussie,
    Fijn dat het pakketje binnen is, alleen jammer dat je nu geen tijd heb om dat alles te gaan lezen. ERug gezellig kerstbomen uitvouwen in de hitte. volgens mij moet er ook nog een cursus in het donker rijden uit gevonden worden. btw ik ben ook kippe blind in het donker hoor, dus het is een zusjes kwaal.
    bij ons zijn de kerstbomen superduur dit jaar volgens de kranten, dus ik zou zeggen stuur er een paar uitgevouwen op naar hier. Mooi handeltje voor Pa misschien??? Vouwse glitterse en zonse. dikke kus van ZUS.